torsdag 5 mars 2009

5 mars

Nyss smällt i mig två rostade mackor och varm oboy, såå himla gott!
Idag kan man säga att det var en seg dag, jag skulle egentligen ha stannat hemma
för jag känner att jag är inte alls pigg och kry än, dessutom så sov Joakim hos mig inatt så det blev extra svårt att gå upp då :/ Ville bara ligga kvar och mysa!
Jaja, idag hade vi våran redovisning för Projekt och Företagande och det verkade gå riktigt bra! Hoppas att lärarna gillar idéen.
Igår var det faktiskt BARA 8 månader kvar tills jag fyller 18 och idag är det två månader kvar tills Joakim och jag åker till Kreta, det betyder att vi har varit tillsammans i 22 månader idag!

Jaja, nu ska jag börja PLUGGAPLUGGA, MALIN!

haha, ha det så bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Redovisningen gick ju galant! :D vi fick ju typ ingenting negativt... För det där med att vi var modiga med humor-idén var ju typ inget negativt liksom :D