onsdag 4 mars 2009

4 mars

Hemma och är sjuk idag också, visserligen så är det mycket bättre nu, men jag är inte helt frisk så tyckte att det vasr lika bra att stanna hemma idag också eftersom vi har mutimedia och idrott och idrotten skulle jag ändå inte kunnat vara med på. Senare kommer i alla fall Joakim, efter att han har varit iväg på universitetet...sånt förstår jag inte varför vi inte får åka på med våran skola :/ jag menar min gamla klass har varit iväg på två sådana saker och det är ju ändå rätt viktigt för dem som har tänkt sig att läsa vidare att få den information som krävs.

Idag vaknade jag sju och var klarvaken så jag gick ner och tvättade skor och har nu ätit frukost, men nu är jag typ helt utmattad, men ska ta och fräscha till mig och sen lägga mig i soffan och sova en sväng :) Bra att Joakim kommer sen och gör mig lite sällskap i alla fall! Det är inte alls kul att vara ensam till klockan sex :(

Ha det så bra så länge!

Inga kommentarer: