tisdag 3 mars 2009

3 mars

Blir ännu ett inlägg idag, fortsätter jag såhär så blir jag ju aktiv tillslut ;)

Åt nyss lite mat, tyvärr får man ju inte i sig så mycket mat när man är sjuk, även fast det är det godaste som finns. Tänkte att jag skulle börja med lite gamla skoluppgifter som jag har lagt bakom mig nu alldeles för länge och det passar ju bra nu när jag har skaffat fram massor med bra musik, som jag nog ska fylla på mp3:n med sen också. Idag har jag nästan bara legat i sängen framför datorn, dåligt, fast vad gör man när man är helt ensam hemma och sjuk? Har i alla fall kollat på Andra avenyn och Patrik 1,5 och jag kan faktiskt rekommendera den filmen, dels för att den har rätt bra handling men även för att man blir glad utav att se på den. Fast sen så är det ju som det är med svenska filmer. På tala om svenska filmer så fick jag just nu lust att dra fram en gammal tonårsfilm, som jag alltid brukade kolla på med kompisarna här hemma när vi var lite yngre. Fjorton suger om någon känner igen den? Det är också en film med en bra handling och så får den på något sätt fram sommarkänslan hos mig.
Just det, är det någon som vet vad vi har gjort idag på engelskan så får ni gärna skicka ett sms eller så.
Ha det så bra ! :)

3 kommentarer:

Maryy sa...

fjorton suger är ju fan bra, haha vilka minnen man får från när man såg den :D

Anonym sa...

patrik 1,5 var rätt bra :) fast kanske inte så rolig som jag trodde... fast ändå rätt rolig... aaa du fattar

Parodin med Björn och Glans är ju ännu bättre :D

Beatrice Pettersson sa...

Har du några mer filmtips? (a)