lördag 7 mars 2009

7 mars

Igår blev det en riktig mys dag med Joakim, började på stan, sen åkte vi vidare till lager 157, kumla och sen hem till mig och åt tacos och kollade på tv, sen skulle vi gå upp och vila en sväng på mitt rum, så vi somnade och vaknade sedan när klockan var tolv, så då var det bara att göra sig i ordning och hoppa ner i sängen igen.

Idag vaknade vi vid tio och gick upp och åt en rejäl frukost! Sen åkte Joakim iväg till sin match och jag drog in och duschade, det behövdes verkligen kan jag sägaa! Så nu sitter jag här och väntar på Bea som gör sig väldigt fin inför kvällens roligheter. Jag gillar våran helg tradition!
Hoppas bara att vi hinner ses idag! Sen kommer Joakim tillbaka i alla fall, trött och go, så det blir väl filmkväll eller något sånt ikväll :) Just det måste bara säga att jag har knallllllblåa naglar :O NAJJJS!


Ha det så himla braa !

1 kommentar:

Beatrice Pettersson sa...

Haha vi hann minsann ses :P