måndag 9 februari 2009

Måndag



Helgen har varit riktigt bra, förutom i fredags. I lördags åkte jag till Joakim och vi skulle ha bowlat, men vi var ju i Kumla och den hallen stängde tre :o Så vi drog ut och åt på en kinarestaurang istället, med väldigt god mat även fast det var lite salt. Igår åkte vi hem till mig och drog sedan på bio och såg på Valkyria. Filmen var inte alls så bra som jag hade trott, det var helt enkelt för lite action :/




Idag var det skolan igen och hur svårt är det inte att ta sig upp ur en säng när ens varma pojkvän ligger bredvid och ser lagom gosig ut? Drog i alla fall till skolan, hade svenska (världens onödigaste lektion, eftersom vi bara satt och testade högskoleprovet), sen var det fotografisk bild som gällde men jag orkade inte vara kvar tack vare min jäkla mage så fick gå hem, väl hemma har jag hållt på att fotografera i mammas affär, på min syrra och lite allt möjligt. Pissigt är det att min mage inte blir bättre, vilket gör att jag inte kommer att kunna träna idag :( Får bli hårdträning imorgon och på fredag istället :) Jajaj..nu ska jag plugga vidare!
Ha det bra!


Inga kommentarer: