måndag 16 februari 2009

16 februari

Hur skönt är det egentligen inte med lov?
I helgen har jag haft det hur mysigt som hellst! I fredags kom Bea hit och vi satte på film och käka massa popcorn och i lördags vart det kalas för syrran och hela släkten fårn karlstad kom hit, riktigt mysigt var det. Fast sen drog jag till Joakim och han hade fixat finaste överraskningen till mig, tänt stora ljus formade som ett hjärta i snön och så fick jag choklad och rosor :) Igår drog vi hem hit slappade och mös. Idag blev det upp i hyffsad tid och sedan drog vi upp på stan, Joakim åkte hem och jag träffade Alex och Maria, vi köpte presenter till Bea och sen träffade vi resten vid pressbyrån för att sen gå iväg och bowla... jag kom näst sist :/ Sen åkte vi hem till Bea och fikade och öppnade presenter och sen när alla andra dragit hem så kollade Alex, Bea och jag på tv och snackade massa killar och bekymmer :) I like it!

Ha det najs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hatar lov så sjukt mycket. dom är bara jobbiga och uppstressande. Eller iofs, sommarlovet är jävligt skönt :p