fredag 6 februari 2009

Friiiday

Jaha, då var det fredag igen och det har gått en vecka sedan jag bloggade, inte bra när man har sagt till sig själv att börja bli mer aktiv. Veckan har i alla fall varit bra, i måndags och tisdags tränade jag. I onsdags kom Joakim hit och igår dansade jag och sen kom Joakim hit igen :) Idag ska jag skriva klart uppgiften som alex och jag gjorde på mediekommunikationen. Hahha, jag var den enda som var där idag av alla tjejer... av åtta stycken liksom :o Jajja, snart klar med uppiften i alla fall och sen ska jag iväg och träffa Lisa och Moa på stan (?) Eftersom Alex är dissarn, haha...:P Nej, det blir en annan gång! AAAH, jag är fett pepp på fest, någon mer? Drar kanske iväg på förfest med Bea sen, men sen överger hon mig för krogen :o Jag vill också vara 18! :)

21 månader med Joakim igår och om tre månader far vi iväg till värmen! :) NAJSNAJS!

HA DET BRA ! :)

Inga kommentarer: