fredag 30 januari 2009

Freeedag

Skolan gick snabbt idag, visserligen har vi ju bara en lektion på fredagar fast idag gick det väldigt fort ändå. Hade redovisning för vårat företag "Skifast" och sen skulle vi kommentera Barack Obamas installerings tal. Jäklar vilket tal alltså, han talar faktiskt riktigt bra. Hoppas bara han når upp till alla förväntningar om ett bättre USA.

Efter skolan drog jag, Ebba och Lisa upp på hindersmässan och köpte goooodiiis! :) Första sötsaken på hela veckan, det är bra från mitt håll tycker jag! :) Riktigt kallt var det ute, men det var faktiskt mysigt att strosa omkring där. Sen gick vi i alla fall till pressbyrån och köpte korv, sen drog vi hemmåt.

Nu sitter jag här på min säng och väntar på maten....framför mig väntar en låååång och ensam kväll :/ Att man inte kunde ha kommit ut tidigare, det hade varit så jäkla mycket bättre att fylla nu än i NOVEMBER :/ Jag vill bli arton nu och ha kul! Helt ärligt så fattar jag inte varför man har just 18? Varför kan man inte få gå ut det året man fyller 18? De som satte den regeln kan inte ha tänkt så långt, måste vart tidiga barn :/ Jag tycker i alla fall att det borde finnas något ställe för oss som är yngre att gå till :/ jaja, lite tankar bara :o

ha det bra!

Inga kommentarer: