fredag 5 september 2008

Känns som om jag börjar komma in i det här nu....

Ja, igår var det dans som gällde, fast varken My eller jag kunde dansa eftersom vi är försylda och skit. Blev skit sugen på att dansa och det kommer bli så jäkla kul! Vi ska vara pantrar , raaaw. Även fast de hade dansat i 8 terminer så känns det ändå inte som om det kommer bli så jätte svårt, gäller bara att träna och att bli ännu bättre på att ta in koregrafi :) Efter dansen åkte jag hem och åt och plockade undan på mitt rum och sen kom Joakim och sov över så imorse vaknade man utav en varm kram, kändes jäkligt bra :) 16 månader idag också<3>

Idag/ikväll ska jag leka med My och ha det kul, medan Joakim partar för fullt på krogen, fan att jag inte fyller 18 om 2 månader istället :/

AAAAAH hjälp mig ! nu har jag ringt runt till fyra olika ställen och sökt praktikplats, men ingen utav dem tar emot praktikanter just nu utan till våren..... vet inte vad jag ska vara på för ställe i fem veckor :/




ha det bra allihop! :D

Inga kommentarer: