torsdag 11 september 2008

Heeeeey!

Nu är jag nästan helt frisk bara allmänt snuvig :P Igår blev det fortsättning på denna jobbiga matte-media veckan, sen idrott och då spelade vi softball, jag var med lite sådär halvt och spelade eftersom jag igår inte var helt okej ännu. Sen efter idrotten eller under kanske man ska säga så kom Joakim och vi gick hem till mig och åt äppelpaj och sen åkte vi till tåget vidare mot Kumla. Väl i kumla la vi oss och slappade framför tv:n tills det var dags för mig att åka hem och åka och dansa :) Alltsåå AAAH, jag älskar att dansa, känner verkligen hur jag mår bättre utav det! Dans igen idag fast på Entré, woohoo..nu ska jag leka panter, haha! Just det, idag fick vi veta i skolan att någon ska börja med något forskningsprojekt där man får dansa 2 ggr i veckan helt gratis och såklart att jag anmälde mig, hoppas jag kommer med :) En till väldigt bra sak är att jag den 8 januari ska åka iväg till Egypten med familjen och innan dess ska det ju bli en vecka med Joakim också, jag längtar!

Just nu vill jag att det ska vara imorgon och sen snabba på till lördag så jag får träffa Joakim igen ! :)<3

Ha det bra alla glada!

Inga kommentarer: