torsdag 1 januari 2009

two thousand and nine

Nytt år, nya möjligheter eller som Håkan skulle säga nya dumheter.
Jag skulle vilja sammanfatta 2008 som ett riktigt bra år, förutom att jag har så gott som
mist mina äldsta vänner, men jag har även fått lära så sjukt bra människor och kommit andra
närmare. Jag har haft en underbart år med Joakim.

Igår spenderade jag kvällen med de allra närmaste just nu, Bea och Joakim. Bea och jag satt hemma hos mig, drack lite och sjöng singstar, sen åkte vi in till stan för att träffa Joakim och Erik och sen vidare till en fest vid klaras där man inte kände en jäkel, men det vart trevligt ändå, sen gick vi hem till Tom och fortsatte ända tills tolvslaget då vi stod och krama om varandra riktigt hårt på stan under de sprutande fyverkerierna. I tankarna hade vi nog alla, att det här året ska bli ännu bättre.

Om 9 dagar flyr jag från Sverige och bosätter mig i Los Cristianos i en vecka med familjen, jag ska bara njuta och försöka bli brun :)

och nu är det BARA 306 dagar kvar tills jag blir 18 :o

2 kommentarer:

Anonym sa...

yaaay nu gåre! :D
och jaaa, det såg ut som att gry typ hade en grisrumpa intryckt i urringningen eller nåt :o

Anonym sa...

ja det skulle jag ju kunna göra! fast jag kan inte blogspot... men får se om det går :D