torsdag 18 december 2008

Snart, snart, snart...

Imorgon börjar jullovet, hur underbart är det inte? Det kommer precis till skoltröttheten, det ska bli så himla skönt med lov, att få sova ut och göra allt i sin egen takt. Jag är faktiskt ledig en månad nu förrutom 9/1, sen drar jag till Teneriffa och bättrar på rynkorna i solen ;D
Jag längtar och längtar! Jullovet börjar bra i alla fall så får hoppas på att det slutar lika bra. Imorgon drar jag iväg till Joakim som jag inte varit hos på 3 veckor typ :o
På lördag är det klassfest, vilket jag tror kommer bli minst lika kul som hos Jessica. Sen på söndag är det dags för att fira jul, för första gången, med grisbergska tjejerna. Ska bli väldigt trevligt att träffa alla PLUS att Emma kommer hem på lördag så då får jag träffa henne, som jag inte träffat på ett halvår, känns jätte konstigt, men det har gått väldigt fort.

Ja, vart har egentligen året tagit vägen? Om 2 veckor är det liksom nytt år, åren bara rullar iväg. 2oo9, jag hoppas att det blir minst lika bra som det här året, bortsett från allt knas :) Kom, kom, kom nytt år!

Inga kommentarer: