söndag 12 oktober 2008

Sunday

Soldag? Ohjja, gött med lite sol igen efter allt dystert väder. Igår var ja, faktiskt jäkligt bra...och Bea är bara för bäst, haha! I alla fall så skulle jag iväg till Kumla och kolla på Joakim, eller snarare IFK Kumla när de spelade på IP, vägbeskrivningen gick ju sissodär när det enda man hör på telefonen är " gå höger och när du har gått förbi hotellet så går du vää...." sen dog batteriet. Så fick ta hjälp på annat sätt :) När jag väl satt på bussen kom Bea på att hon ville med så när vi var typ 3 min från Marieberg började hon gå hemifrån och att komma på bussen då gick inte så bra, så då driver tösen med mig att hon springer efter bussen så när jag kom till Kumla sa hon att hon bara var en bit ifrån och när jag är påväg till IP så kommer hon och går, haha! fytusan vilken knasig dag! I alla fall så kollade vi på fotbollen, 8-1 till ÖSK. Sen åkte Bea hem och Joakim och jag gick hem till honom, för att sedan köpa godis på Maxi. Och vem vinner över pojkvännen sin i poker, vändåtta och skitgubbe om inte jag? :)
Under den här helgen har jag i alla fall kommit fram till vad riktig vänskap är, och vad som gör den så himla stark. Vad mina vänner betyder och de som jag verkligen kommer hålla fast vid.
ha det bra !<3

Inga kommentarer: