lördag 25 oktober 2008

HÖÖÖÖSSTLOOOOOV.....

Herrejösses vad gött! En hel jäkla vecka också, ska bli så himla najs :) Vet inte riktigt vad jag ska göra än, men det får man väl se... får ta dagarna som de kommer. Måste i alla fall träffa Bea något, känner att jag börjar få abstinens efter den tösen, sen såklart träffa huldrorna :) Sen ska jag bara ta hand om mig själv, njuta, träna och läsa den himlans engelska boken :/ men att läsa bok kan ju ändå vara rätt mysigt ibland, fast......engelska liksom :/ jaja! Scream-mannen min åker och jobbar i Stockholm så då träffas vi nästan inte på hela veckan, om inte på fredag :/ Men jaja, vissa veckor blir det så, vi har ju en hel vecka att längta efter i maj, då det bär av till Kreta, hur jäkla skönt som hellst, men första hållplatsen blir Teneriffa with my family ;D gud vad jag skryter :o men nu ska jag iaf hoppa i säng snart och sova ut och en timma längre imorgon. Sen imorgon blir det Kumla över dagen och sen lite mys på kvällen kanske ...:) vi får se.
Ha det bäst! :)

Inga kommentarer: