onsdag 3 september 2008

Usch och fy och blä!

Gårdagen var väl sådär, började med att vi hade multimedia och sen kom våran estet lärare och gav oss en engelska läxa istället för att ha en lektion, så jag åkte hem..la mig i sängen en stund, åt och sedan följde jag med
mamma och pappa ut till Granhammar för att fixa till invigninen som är idag.

Och idag då... jaa, denna dagen suger, jag mår piss! Har ont i halsen, ont i ryggen, svårt att andas och feber. Gick i alla fall till Multimedia lektionen och sen orkade jag inte mer så jag traskade hem. Det är ju verkligen super kul när man ska på invigning till mammas affär ikväll och vara hurtig och trevlig. Dessutom saknar jag Joakim rikitgt mycket just nu och han kunde inte komma ikväll pga. match :( Kul att jag är så positiv va ? Usch, nu måste jag rycka upp mig, stoppa i mig en Ipren och sova en sväng.


Ha det så bra och krya på er alla sjuka !<3

Inga kommentarer: