måndag 1 september 2008

Ny vecka, nya tag, ännu en måndag....denna eviga måndag..

Sitter här i skolan och har nyss fått veta lite om praktiken som är om 3 veckor, 3 veckor?! Jag som inte ens har börjat leta efter en praktikplats. Jag har i alla fall försökt att få tag på stället där jag jobbade i sommras, men cheferna där är alltid så otroligt upptagna, så jag ska väl ta och ringa någon dag fram över. Det jobbiga med det är att de säger att de ska ringa upp, men aldrig gör det, sist fick jag ju faktiskt sitta och ringa tillbaka i en månad innan jag fick komma på en intervju, nu har jag ju i alla fall fått en fot inne. Jaja, får väl ta och ta tag i det där att ringa upp olika ställen och söka praktikplats..snart, någon dag...någon gång.

Måndag idag då, var riktigt jobbigt att komma upp ur sängen imorse. Kanske just för att jag bara slappade igår, vilket gjorde att jag inte kunde sova förrän sent igår kväll. Jag hatar verkligen måndagar, man har liksom ingen ork i varken kroppen eller huvudet, man vill bara hem och lägga sig i sängen och slappa....men nej, idag ska jag nog iväg och träna, fast som vanligt när jag har bestämt mig för att börja träna på allvar så blir jag sjuk, eller krasslig i min jäkla hals. Den kan ta och slänga sig.......


Fotografisk bild idag och jag säger bara en sak, det är bäst ! :D



Jaja, får duga för mig idag, ha det gööttttans :)<3

Inga kommentarer: