måndag 2 mars 2009

2 mars

Varför säger jag till mig själv hela tiden att jag ska bli aktiv här när jag inte blir det? Jooo, för att min blogg ser så himla tråkig ut så om det är någon som vill pimpa den så varsågod! :)

Helgen har varit världsbra! Började med stan i fredags med sysslingen och sen åkte jag till Bea och vi drack lite och lagade tacos, sen kom Alex, Joakim och Anders, då käkade vi och sedan efter några timmar kom Andy förbi, sen bastade alla vi och en massa mys! :D As gött var det! I lördags vaknade vi hemma hos Bea, så Joakim och jag gjorde oss i ordning och stack sedan iväg till Marieberg och shoppade lite, sen åkte vi hem till honom och sov en massa :) Alltså helgen har ändå varit rätt lugn, men den har spenderats med de bästa, det är nog det som har gjort den så himlans bra! :) Igår kom även Joakim hit på kvällen och mös med mig.

Idag klarade jag tyvärr inte länge i skolan, blev engelska och sen gick jag hem. Först så gjorde magen skit ont och jag mådde illa, men just nu känns det som om en taggtråd sitter fast i halsen på mig :( Ingen pulka för mig imorgon inte :( Måste bara säga att vi har nog den sämsta engelska läraren! vi skulle lära oss typ 90-130 ord på en HALVTIMMA och sedan ha test på det, KUUUUL!

Jajaj, nu ska jag nog hoppa ner i sängen och sova bort hela dagen imorgon :/ Jag gillar inte att vara ensam hemma och sjuk :(

Ha det så braaa! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

aa, dem där jäkla orden på engelskan var inte roliga! -.- 16/30 liksom.. jattteebraaa <-- i engelsk ton.)

haha