söndag 25 januari 2009

Yeey!


Värst vad duktig jag var på att vara en aktiv bloggare, inte sant? haha!

Jag hade en underbar resa till Tenerife i alla fall, det kunde inte ha blivit bättre (eller med Joakim)...och vädret, det var skit bra hela veckan. Haha, det roliga med resan var nog när vi skulle iväg och dyka och blev stoppade av polisen för att han som körde oss till dykningen hade tydligen fått igenom att han skulle få köra som en taxi, annars blev taxibolagen förbanande. Jag tror aldrig att jag har sett argare poliser förut, de kunde inte ens le när de skämtade med oss.


I alla fall, resan var enormt bra, men det är skönt att vara hemma igen! :) Känns bara väldigt konstig att komma tillbaka till kylan och skolan igen. Denna vecka har varit grymt jobbig i skolan, bara för att det var första riktiga veckan för mig. Fast veckan har flytit på ganska bra ändå, skönt att få träffa alla igen. I fredags drog jag i alla fall upp till Storstenshöjden tillsammans med Joakim, Henke och hans flickvän, fyfan vad kul det är att åka skidor alltså! Måste upp snart igen! Igår drog jag till Joakim på lite kort varsel och väl hemma hos honom spelade vi kort och mös. Juuust det, mamma var så snäll och köpte mig andra Twilight boken, happyhappy! Det var liksom riktigt längesen som jag var så insatt i en bok, men när man väl kommer in i en är det faktiskt väldigt mysigt :)


Nu sitter jag här, framför den här dumburken som jag egentligen inte borde sitta vid, men gör det ändå. Har nyss kollat på Systrar i Jeans 2 med syrran och mumsat glass och ananas. Filmen var väl sissodär, men hade inte så stora förväntningar. FAKTISKT, så har jag nu sagt till mig själv att från och med imorgon ska jag bli sund..och jag har inte ätit någon köpmat på hela det här året, är inte det bra? Nu ska jag bara börja träna och sluta äta godsaker i veckorna. Hoppas bara att jag håller det, eller vadå hoppas? JAG SKA!


Just det i torsdags började dansen igen och vi ska dansa till apocalyptica-harmageddon, fast tydligen blanda den med någon annan låt, fast jag tror det kommer bli dö häftigt...visserligen ska vi dansa mordern, vilket jag kommer ha svårt för..men nu jäklar!


Ha det bra så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjennna!
svar. nej men nautilus ligger varmt om hjärtat faktiskt :) men träna på mallllee!:D