onsdag 7 januari 2009

onsdag

Jag tror jag har börjat tappa minnet lite, eller så har jag bara börjat njuta utav att det är lov. Fick sitta och tänka en bra stund innan jag kom på vilken dag det var idag, men tillslut så :) Idag är det grammisgalan på tv och det har jag sagt till mig själv i flera dagar att jag inte får missa, så det ska jag inte göra heller.

Var på stan idag med Joakim och påväg upp mötte jag ingen mindre än Jocke. Jag säger bara vad längesen det var, det var säkert i sommras vi sågs senast. Saknar faktiskt det där i nian när vi kunde sitta i ett grupprum alla tjejerna och så Jocke och para snacka bort lektionerna :) Hittade en bok till resan iallafall, fast fick inte tag på den jag önskade, men det blev "Syskon kärlek" som ska handla om några syskon som blir kära i varandra eller något sånt.
Nu ska jag försöka börja plugga så att jag kommer en liten bit på min serie "Albin är i farten" som egentligen har en väldigt dålig handling, men syftet är att det ska se snyggt ut och att jag ska bli klar med det. Det jobbiga när man säger till sig själv att man ska börja plugga, är att man bara drar fram på det. Även fast jag sitter och skriver om det här, så kommer jag nog inte börja förrän imorgon, eller kanske inte ens förrän jag har kommit hem, fast då blir det så mycket att göra.
Kollade nyss upp vädret på Tenerife i alla fall och det blir varmare på söndag, som tur är! Det måste bli sol, annars kommer jag bara längta hem ännu mer!

Inga kommentarer: